AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید حسن آقاکثیری

بسم رب الشهداء

 

با درود فراوان و سلام بر شهیدان اسلام و رهبر عالی قدرمان امام‌ خمینى؛


در آخرین روزهاى زندگیم سخنى چند با بازماندگانم دارم.


سلام بر مادر عزیزم، 


مادرجان، 


خیلى دوست داشتم با شما بودم و همیشه در کنار شما زندگى کنم، ولى وقت جهاد و دفاع از دین خداست 


این جهاد (فى سبیل الله) از همه واجب‌تر است



مادر 


همه انسان ها  مى‌میرند ولى  چه  بهتر که در راه خدا کشته شوند.


سلام به پدر عزیزم


از تو مى‌خواهم که بدی هاى مرا ببخشى و از من راضى باشى و از شهادت من غمگین و ناراحت نشوی


از تو مى خواهم‌ که همیشه به یاد خدا و روز قیامت باشى.


پدرجان و مادرجان،


من به وجود شما مى‌بالم که چنین فرزندى به اسلام هدیه کرده‌اید،


مبادا ناراحت شوید بلکه باید افتخار کنید 


بدانید که من راه خود را آزادانه انتخاب کرده‌ام


از شما مى‌خواهم که براى من گریه نکنید چون بر شهید گریه کردن جایز نیست.


خداحافظ


حسن آقاکثیرى

 

برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir