AHOO
AHOO

AHOO

فرازی از وصیت نامه شهید غلامرضا زراعتکار مکی

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین قطره اى که از خون شهید بر زمین مى‌ریزد تمام گناهانش آمرزیده مى‌‌شود. امام خمینی (ره) 

سپاس و شکر خداوندی را که به ما توفیق داد تا در راهش قدم گذاشتیم. 

سلام و تحیت به همه‌ی انبیاء از حضرت آدم تا حضرت خاتم‌ (ص) و سلام و درود به ائمه‌ی اطهار‌ (ع)

سلام و درود به وارث باقیمانده ائمه‌ی اطهار‌ (ع) خمینى بت‌شکن. 

قبل از همه چیز هدف از آمدنم به جبهه را چنین بیان مى‌کنم، 

ما آمده‌ایم تا در راه اسلام قدم بگذاریم و ادامه دهندگان راه انبیاء و ائمه‌ی اطهار بوده و به صداى "هل من ناصر ینصرنى" حسین‌ (ع) پاسخ دهیم. ‌

لوث وجود کفار و منافقان را از این سرزمین پاکسازى نماییم و اسلام را براى همیشه سربلند نگاه داریم.

پیامم را از آمدنم به جبهه براى شما اعلام مى‌دارم. 

امیدوارم همیشه به فرامین امام امت همچون فرامین انبیاء گوش دهید. 

به آنها جامه عمل بپوشانید و ‌از شما خواستارم که ادامه دهندگان راه شهدا باشید

مادرجان

از شما می خواهم با ایمان قوی که دارید همواره من را دعا کنید

چنانچه در این راه مقدس، شهادت نصیبم شد آن را با استقامت و گشاده رویی بپذیرید.

چرا که من آگاهانه در این راه قدم گذاشته ام و دفاع از حق و شهادت در این راه که راه حسین (ع) است را نقطه عطف زندگی خود می دانم.

از شما تقاضا دارم که 6000 تومان به یک فرد متعهد و مسئول بدهید تا برایم روزه و نماز بگیرد. 

بقیه اموال خودم را خرج و صرف مسجد بنمایید. 

هر کسى از این وصیت سرپیچى کند خداوند او را خوار و ذلیل بگرداند. 

یک قطعه باغ و یک دهنه قنات دارم و یک قطعه باغ سپیدار بالا که مرحوم شهید مجتبى به من داده است. 

وکیل من احمد نیکو مى باشد که این دو قطعه به فروش برساند و 2 هزار تومان نماز و 3 هزار تومان روزه برایم بدهد و باقى مانده اش را صرف مسجد جامع بنماید. 

والسلام

امضا

غلامرضا زراعتکار


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir