AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید حسن مومنیان

بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام حضور همسر عزیزم


امیدوارم که حالت خوب باشد و از دوری من ناراحت نبوده باشی.


من که در تمام طول زندگی نتوانستم خدمتی به شما کنم ولی شما فداکاری کردی


من که نمی توانم جبران کنم ان شاء الله خود خدا پاداش شما را بدهد چرا که پاداش عظیم نزد اوست و برای صابران پاداش نیکو و ابدی است.


به امیر سلام برسان و به او توجه کن و جای خالی مرا برای او پر کن 


زیرا در تو آنقدر توان می بینم که هم جای پدر هم جای مادر برای او باشی.


خدا هم کمک خواهد کرد.

همسرم


عرض کوچکی داشتم 


می خواستم سرنماز در قنوت و سجده بخواهی خدا مرا شهید کند و دعا کن شهید شوم و با آل محمد (علیهم السلام) محشور شوم و سیدالشهدا از من شفاعت کند


اگر هم چنین شد می خواهم به خاطر من گریه نکنی.


اگر شهید شدم یا اسیر شدم با امیر پیش از پیش مهربانی کن و در راه سعادت و موفقیتش سعی و جدیت به خرج بده

سعی کن تا درس را با جدیت بخواند و به مدارج عالی تحصیلی و مدارج عالی اخلاق و معرفت رسد 

او را مستقل تربیت کن و یاد بده تا به کوشش و سعی خودش کارهایش را انجام بدهد.

امیدوارم امیر بعد از من از امتحانات الهی پیروز بیرون آید 

خالصانه از شما می خواهم برای من حقیر حلالیت بطلبید و سعی کنید که مردم و خویشان را از من راضی کنید 

تا شاید خود خدا هم از من راضی شود و بعد از هر سختی آسایشی است.


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir