AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید احمد رضا زمانی فروشانی

بسم الله الرحمن الرحیم 

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

روبه صفتان زشت خوی را نکشند 

گر عاشق صادقی ز مردن مهراس

مردار بود هر آن که او را نکشند

با درود فراوان و گرامیداشت رهبر کبیر انقلاب و نایب بر حق امام زمان (عج)

با درود فراوان به رزمندگان پیکارگر و همیشه در نبرد با دشمنان صدامی و استکبار جهانی

سلام به خانواده عزیزم که از هر لحاظ در جهت جلب رضایت من ایثار نموده اند و باعث شادی من گردیده اند.

متن وصیت نامه را به خانواده گرامی ام و کلیه انسانهای اگاهی که مسئولیت سنگین شهدا را بر دوش خود احساس می کنند تقدیم میکنم.

خانواده ام بدانند که بعد از من وصی کارهای کفن و دفن و رسیدگی به امور باقیمانده ام پدرم خواهد بود

کلیه اشیاء و عکسهای باقیمانده ام را میان خواهران و برادرم و مادرم تقسیم کند

شاید که بدینگونه یادی از من داشته باشند

از پدرم خواهشمندم که در صورتی که کسی از من چیزی طلب دارد البته به بزرگی خودشان ببخشند و آن را پرداخت نمایند هر چند که کم باشد 

دیگر اینکه هر گونه خسارتی توسط ارتش پرداخت گردید نیمی از آن را به مادرم و نیمی دیگر را پدرم بگیرد و هر گونه که خود می دانند به مصرف رسانند 

به مادر و پدرم بگویید که بدانید به راهی رفته ام که آزادی از بند اسارت زمینی است و رفتن به سوی الله پس جایی برای گریه نمی ماند و علتی برای شیون

به خواهرانم می گویم که در حفظ حجاب، نماز، نجابت و کمک به جبهه ها به هر صورتی کوشا باشند

هرگز فراموش نکنند که نعمت آزادی و رهایی از قیود بندگی از خون شهدا به دست آمده و نباید بگذاریم که از دست رود بلکه باید تا پای جان مقابله کرد.

به دیدار خانواده شهدای جنگ و انقلاب بروند و مایه تسلای آنان باشند و هیچ وقت سستی به خود راه ندهند

پر صلابت و استوار در مقابل مصائب و مشکلات بایستند


حرفی دیگری که مانده به کلیه مردم اگاه است که مرحبا چه خوب جبهه ها را تقویت می کنید و نمی گذارید که سستی در شما نفوذ کند

همیشه بدینگونه باشید و خدا نگهدارتان باشد

حرف دیگرم با رهبران این حکومت است که مبادا دست از جبهه بکشید و در آن تعلل ورزید

چون کلیه رزمندگان امیدشان به حرف شما است

هر حرفی که شما بزنید عمل می کنند

مبادا یک وقت رهبر انقلاب را تنها گذارید

زیرا آن موقع معصیتی بزرگ کردید و گناهی انجام داده اید که هرگز بخشیده نخواهد شد نه توسط مادرم و نه توسط خداوند متعال

از خانواده و فامیل و دوستان می خواهم که اگر نسبت به آنان خلافی کرده ام و یا ناراحتشان کردم ببخشند

امیدوارم که ان شاء الله من را حلال کنید

خداوند به همگی تان توفیق دهد

از پدرم خواهشمندم که مدت یکسال نماز و یکماه روزه بگیرند و از ایشان هم طلب حلالیت می کنم

به مادرم بگویید که من از ایشان راضی بوده ام 

امیدوارم که ایشان نیز از من راضی بوده باشند و حلالم کنند.

خداحافظ

احمدرضا زمانی

1362/03/23

برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir