AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید حسین داوری

بسمه تعالی 

"انا لله و انا الیه راجعون"

"شهادت فوزى عظیم است"

خط سرخ شهادت خط سرخ محمد (صلی الله علیه و آله) و على (علیه السلام) است. ( امام خمینى )

به نام خدای که تمام هستى و وجودم از اوست و بود و نبودم از او می باشد.

بار خدایا! 

از تو می خواهم چنان نیروى ایمان و تقوایى به من عطا کنی که بتوانم در راه اسلام عزیز، جان فشانى کنم. 

اندک‌ خونم را براى آبیارى درخت انقلاب اسلامى بریزم. 

این درخت شکوهمند انقلاب را بارور سازم.

بار خدایا! 

از تو می خواهم که چنان صبر و شکیبایى را به من بدهى که بتوانم دور از وطن خود، از سرزمین اسلامى، سرزمینى که در آینده سرزمین حضرت مهدى (عج الله فرجه) می باشد دفاع بنمایم 

چنانچه لیاقت شهادت را در من دیدى نصیبم بفرما.

بار خدایا! 

خدایی که ارحم الراحمین می باشى، 

از تو می خواهم گناهان مرا ببخشى و بعد از شهادت روح مرا با روح پاک پیشواى شهیدم حسین بن على (علیه السلام) محشور بگردانى.

بار خدایا! 

از تو می خواهم که انقلاب ما را با انقلاب شکوهمند حضرت مهدى (عج الله فرجه) متصل بگردانى

امام عزیزمان این قلب تپیده امت و امید مستضفان جهان را تا ظهور آقا امام زمان (عج الله فرجه) نگهدار باشى.

به دوستان و آشنایان و برادرانم عرض می کنم که سبک بار شوید 

بشتابید، امروز روز عمل می باشد

بفرمایش مولا امیرمؤمنان (علیه السلام) دنیا با مهارت و کارکشتگى در حال گذرا و با آهنگ مرگ اصحابش را می میراند و دستور رحیل و رحلت از دنیایى را می دهد که به زوال مشهور است.

ضمناً خبر مفقود شدن برادرم على که به شما رسیده، می دانم ضعف از خود نشان ندادید

ما هدیه‌اى از طرف خداوند بوده‌ایم نزد شما و به طرف او می رویم و توسط شما پدر و مادر، این هدیه به صاحب اصلیش عودت داده می شود 

از نبودن من و برادرم در بین خودتان نگران نباشید 

از خدا بخواهید عمر رهبر عزیز را تا انقلاب آقا امام زمان (عج الله فرجه) نگهدار باشد.

ان شاء الله روزى بیاید که کلمه لا اله الا الله در تمام جهان طنین افکند.

خدایا! 

ما را بیامرز.

از طرف من از تمام بستگان و دوستان پس از سلام و دعا، حلالیت بطلبید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

« خدایا، خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار »

حسین داورى


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir