AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید هاشم هاشمیان

بسمه تعالی

به خدمت پدر عزیز و مادر عزیزم و همسرعزیزم و فرزندانم برسد.

پس از عرض سلام، 

امید از خداوند متعال دارم که همیشه در سایه ی خداوند در زندگی کامیاب باشید. 

من این وصیت نامه را به خدمت شما می نویسم 

اولاً من خودم یک ایرانی و نظامی هستم و وظیفه ی شرعی و نظامی بر گردنم دارم و این وظیفه را تا آخرین قطره ی خونم انجام میدهم. 

الحمدلله شکر به درگاه خداوند متعال که شهادت هم نصیب من شود 

امیدوارم که بعد از شهادت ماها جمع رزمندگان پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران همیشه برافراشته باشد 

از تمام شماها و فامیلها و دوستان و آشنایان طلب بخشش می کنم 

از آنها می خواهم که هر خوبی و بدی که از من دیده باشند ببخشند 

از شما پدر عزیزم خواهش می کنم از مادرم و برادرم و همسرم و فرزندانم تا آنجائی که می توانید سرپرستی کنید که چون اول خدا و دوم به جز شما هیچ کسی را ندارند مخصوصاً از مادرم. 

دیگر از شماها خواهشمندم که بعد از شهادت من به خاطر راحت بودن روحم خودتان را ناراحت نکنید. 

من خیلی دلم می خواست که همدیگر را ملاقات بکنیم ولی خواست خداوند اینگونه بود 

پدر جان بعد از من سرپرستی خانواده ام به عهده ی شما می باشد.

امیدوارم که وظیفه ی پدری را هر طوری که خودت صلاح می دانی انجام بدهید. 

طوری باشد که خانواده ام ناراحتی نداشته باشند 

از عوض من از دوری مادرم و علی و رضا و برادرم کریم و سعید روبوسی کنید. 

مادر عزیزم 

شما هم از روی پدرم بوسه بفرمائید 

مقدار دو هزار تومان پول به گروهبان یکم غلامحسین طیبی و یک هزار و نهصد تومان بابت شهید محمد یعقوبی به درجه های گروهان خودمان و ساعتی هم که در دستم است مطلق به گروهبان دوم مسعود مدبوی است امیدوارم که اینها را بدهید. 

از همه بپرسید اگر کسی از من طلبکار بود بدهید 

پدر جان 

قابل عرضی ندارم و از همه ی شما خداحافظی می کنم

همه ی شماها را به درگاه خداوند متعال می سپارم. 

خداوند یار و یاور شماها باشد.

ارادتمند شما پسرت هاشم هاشمیان

1362/12/02


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir