AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید محمدعلی به افتاده

بسمه تعالی

به نام الله

پاسدار حرمت خون شهیدان

درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی 

درود بر خانواده های شهدا و خانواده های جانبازان و اسراء.

من از شما می خواهم که این جبهه های حق علیه باطل را هیچ وقت فراموش نکنید. 

برادرانم 

وصیت من این است که اگر من شهید شدم گریه نکنید و افتخار کنید که برادری را در راه خدا تقدیم کردید

راهی را که من رفتم راه الله است.

من میخواهم که شما جای من را پر کنید و پدر و مادرم را مواظبت کنید. 

نگذارید آنها تنها باشند و ناراحت باشند 

برادران 

اگر یک وقت کار بدی از من سر زد و حرفی از دهانم درآمد و باعث ناراحتی شماها شد به بزرگواری خود و خدا مرا ببخشید و مرا حلال کنید

من می دانم دیگر به مشگان باز نمیگردم 

شب جمعه ها به کنار قبر من بیایید و مهم راه شهدا راه ادامه دهید که ان شاء الله راه من را ادامه خواهید داد. 

جبهه ها را فراموش نکنید تا صدام و کفار نابود شوند 

از تمام مردم طلب حلالیت می کنم.

والسلام

به امید پیروزی رزمندگان

برادر حقیر شما محمد

عملیات قادر

محل شهادت اشویه

تاریخ شهادت 1364/6/16


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir