AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید حمیدرضا منتظری قهجاورستانی

« بسم الله الرحمن الرحیم »

 « ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون »

درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلام ایران که با رهنمودهاى خویش دست ابر قدرتها را از ایران قطع کرده و حکومت اسلامى را جایگزین آن نموده است. 

درود و سلام بر تمامى شهداى راه خدا و اسلام عزیز از صدر اسلام گرفته تا شهداى انقلاب اسلامى و شهداى اخیر جنگ تحمیلى عراق به ایران که با خون خویش درخت اسلام را بارور کردند.

در این لحظه حساس که به جبهه جنگ حق علیه باطل اعزام مى شوم و خود را براى شهادت آماده مى سازم انتظار دارم که شما باز ماندگان از شهادتم هیچ ناراحت نشوید و راه خود را که مبارزه بر علیه باطل، ظلم و ستم و بى عدالتى، کفر و دینى است ادامه دهید و نگذارید خون هزاران شهید پایمال نمود.

از پدرو مادر عزیزم خواستارم که هیچ در فقدان من ناراحتى نکنند 

بلکه افتخار کند که چنین فرزندى داشتند که در راه اسلام و خدا قربانى شود. 

از برادران عزیزم مى خواهم که به پدر و مادرم دلدارى دهند و نگذارند که آنها پیش از حد ناراحتى و گریه کنند، 

از همگى شماها خداحافظى مى کنم

امیدوارم که حلالم کنید 

از همگى دوستان و آشنایان هم خداحافظى مى کنم 

امیدوارم که هر بدى از من دیده‌اید به بزرگى خود ببخشید.

پاینده باد پرچم پر افتخار جمهورى اسلامى ایران 

برقرار باد جمهورى اسلامى ایران به رهبرى امام خمینى

« والسلام »


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir