AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید غلامعلی حمیدیان یونسی

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به امام زمان (عجل الله فرجه)، و نایب بر حقش امام خمینی،

با سلام بر شهیدان انقلاب اسلامی ایران.

گرامی ترین مرگ ها کشته شدن در راه خداست. 

امام علی (علیه السلام)

ای خدای مهربان! 

اکنون که مرگ را به چشم خود دیدم و به این مطلب پی بردم که هر لحظه امکان مردنم هست، 

با دلی پاک روی به درگاه تو آوردم و از تو ای خداوند متعال می خواهم که گناهانم را ببخشی.

خدمت پدر و مادرم سلام عرض می کنم 

امیدوارم که اگر از من ناراحتی دیدند برای رضای خدا من را ببخشند 

از خواهران و برادرانم می خواهم که از اگر از من ناراحتی دارند من را ببخشند. 

در صورت شهادت و کشته شدن محل دفنم بهشت مدرس کاشمر باشد. 

از مال دنیا هیچ چیز ندارم که وصیت کنم 

مانند سرمایه داران مشتاق دنیا نیستم و پای بند آن نمی باشم. 

سربلند باد پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، 

پایدار و مستدام باد سایه اسلام و حکومت اسلامی بر خاک نیلگون کشورمان ایران.

سلام بر شهیدان عاشقان راه حقیقت و سلام

بنده کوچک خدا، سرباز وظیفه غلام علی حمیدیان.

"محبوب ترین چیزی که من آن را ملاقات می کنم نزد من مرگ است."

مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام)

من غلامعلی حمیدیان متولد 1345

صادره از حوزه چهار تربت حیدریه

ساکن شهرستان کاشمر

معتقد به دین مبین اسلام

شهادت می دهم که حضرت محمد (صلی الله علیه و 

آله) رسول خداست و حضرت علی (علیه السلام) 

الگویی برای ما در زندگی است. 

مشتاقانه به سوی آن دنیا می روم و از مرگ هیچ ترس و هراسی ندارم. 

هم چون کبوتری سبک بال به سوی دیار ابدی خود می شتابم. 

من در این دنیا نه پول، نه مال و نه مقامی دارم که پای بند آن باشم. 

با کوله بای از گناه بسوی آن دیار می روم که امیدوارم که مورد عفو خدای بزرگ قرار گیرم.

آنهایی که در دنیا مقام، ثروت و آرزوهای دراز دارند همیشه مشتاق دنیایند و از مرگ می ترسند. 

والسلام

13 فروردین سال 1366

غلامعلی حمیدیان


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir