AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید جلیل رستم پور

بسم الله الرحمن الرحیم

"و لا تحسبن الذین قتلو فى سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون"

"چنین مپندارید آنهایى که در راه خدا جنگ کرده و کشته مى شوند مردگانند ولیکن آنها زنده اند و در نزد خدا روزى مى خورند."

به نام خداوندى که حامى ستم دیدگان و یارى دهنده مستضعفان است

به نام خدایى که یاد او آرام‌بخش دل هاست.

پس از حمد و سپاس خداى بزرگ وصیت خود را شروع مى کنم:

سلام بر امام امت خمینى بت شکن، 

سلام بر امت شهید پرور ایران، 

سلام بر خانواده هاى شهدا،

سلام برخانواده هاى شهیدان صحرارود،

سلام بر پدر و مادر خوب و مهربانم

سلام بر برادران و خواهران عزیزم.

اى پدر و مادر مهربان و اى خواهر و برادران عزیزم! 

از خداى بزرگ مى خواهم که به شما صبر و تحمل عنایت فرماید و به شما خیر و پاداش نیکو دهد. 

وصیتم به شما این است که اگر به فیض شهادت نائل آمدم به همدیگر تبریک بگویید و به جاى گریه شادى کنید و به جاى مجلس عزا مجلس شادى بگیرید و افتخار کنید که چنین فرزندى داشتید و در این راه، راه پر برکت الهى دادید،

از شما مى خواهم که هر وقت کنار قبرم آمدید اول آن شهید را زیارت کنید و در آخر بالای سر من بیایید و مرا زیارت کنید.

از شما می خواهم که به دستورات اسلام احترام بگذارید و به جاى مادیات به معنویات فکر کنید، 

از خداوند بترسید و به رحمت او امیدوار باشید. 

پدر و مادر مهربانم! 

بدانید که شهادت آرزوى من است و بدانید که همگى شما را دوست دارم ولى مى خواهم بعد از من راه مرا ادامه دهید 

بدانید که هر کس با خدا باشد ضرر و زیان نخواهد دید. 

باز مى خواهم بگویم که من راه خود را یافته ام چرا که سرگردان بودم، راهى که به سعادت جاویدان ختم مى شود 

شهادت را در مکتب امام حسین (علیه السلام) آموخته ام و امام در آخرین لحظات فرمود: 

"هل من ناصر ینصرنى"

آیا کسى است که مرا یارى کند؟ 

خطابش به که بود؟ 

به آن‌هایى که در مقابلش ایستاده بودند یا نه آن‌هایی که با او بودند؟ 

(نه) 

به نظر من خطاب به نسل هاى آینده بود و من نداى امام حسین (علیه السلام) را پاسخ داده و آمده ام که یزیدیان را براندازم، 

بعضى فکر مى کنند که ما بدون جهت و هدف مى جنگیم یا بى فایده آرزوى کشته شدن داریم، 

ولى بدانید و آگاه باشید که ما خوب درک کردیم و چون خوب فهمیده ایم پس‌ تعصب داریم.

در آخر، سخن من به تمام ملت شهید پرور که ادامه دهنده راه حسین (علیه السلام) هستند این است که 

من به عنوان یک برادر کوچکتر به عرضتان مى رسانم مبادا یک لحظه از یاد خدا و جهاد در راه او غفلت کنید 

مبادا امام عزیزمان، قلب امت که نور چشم مستضعفان است را تنها بگذارید که سوگند به خون سرخ شهیدان که گرانبهاترین و عزیزترین چیزهاست اگر پیروى از تعالیم رهبرمان نکنید ضربه به پیکر اسلام زده اید

قسم به روز قدر که خداوند مى فرماید: 

"لیلة القدر خیر من الف الشهر"

شب قدر بهتر از هزار شب است. 

به عرضتان مى رسانم پیرو خط امام و تعالیم آن حضرت باشید. 

پس نصیحت برادرانه من حقیر در یادتان باشد تا شکست نخورید. 

دعاى همیشگى یادتان نرود:

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار

والسلام


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir