AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید محمدرضا دهقانیان

به نام خدا

"به کسانى که در راه خدا کشته مى شوند مرده نگویید زیرا آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزى مى خورند"

با سلام به امام خمینى

با درود فراوان به روان پاک شهیدان حق از کربلاى عاشورا تا کربلاى ایران اسلامى 

اکنون که جنگى نابرابر بر مردم ایران تحمیل گردیده و مى رود تا دین و ناموس و خاک ما را مورد تهاجم قرار دهد 

وظیفه هر مسلمانى است که در برابر دشمن بایستد و در راه خدا و اسلام فداکارى کند 

اگر زنده ماندیم از پاداش عظیم برخورداریم چون در راه خدا پیکار کرده ایم و اگر هم کشته شویم شهید و زنده هستیم بنابراین چیزى را از دست نداده ایم 

اکنون که من در لباس مقدس سربازى راهى جبهه شده ام لازم دانستم وصیت نامه خود را بنویسم 

پدر و مادر عزیز 

مى دانید که من در زندگى چیزى ندارم که در مورد آن وصیت کنم ولى وصیت این بنده حقیر بیشتر در مورد جنگ و دفاع از اسلام و انقلاب است

تا آنجا که ممکن است از انقلاب دفاع کرده و خمینى را تنها نگذارید. 

اکنون که ما در جبهه جنگ حق علیه باطل حاضر شده ایم برگشتمان با خداست 

اگر شهید شدم از پدر و مادر و برادرانم و خواهرانم و تمام قوم و خویشان و دوستان حلالى مى طلبم

امیدوارم که خداوند همه گناهان ما را ببخشد

اگر هم که سالم برگشتم همه شما را زیارت خواهم کرد. 

سفارش من به مادر عزیزم اینست که در غم از دست دادن من گریه و زارى نکند و صبر داشته باشد 

چون راهى که ما مى رویم راهى است که خدا دوست دارد و چه چیزى بهتر از این

اگر هم کشته شویم نمرده ایم 

چون شهیدان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند 

بنابراین سفارش مى کنم که در غم از دست دادن من ناراحت نشوید و گریه نکنید 

همه را به خداوند مى سپارم و حلال بودى مى طلبم

به امید دیدار 

خداحافظ

1365/03/14

برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir