AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید بیژن درویش پور

بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"

"مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مردگانند بلکه آنان زنده هستند و نزد خدای خود روزی می خورند."

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان، 

چند جمله ای به نام وصیت نامه شروع می کنم.

مادر عزیز و پدر مهربان و خواهر دلسوز و برادر محترم، 

سلام

امیدوارم این قطره خونی که از اعماق قلبم سرچشمه می گیرد و با نام سلام تقدیمتان می کنم بپذیرید. 

هم اکنون در جبهه بزرگ کفر جهانی با جمع برادران همرزم دیگر ایستاده ام.

مادر! 

الان که قلم به دست گرفتم و برایت قدری از وصیت خود را می نویسم. قلم من انگشت من است و کاغذم پیراهن تن من و فریادم فریاد لا اله الا الله است.

مادر دلسوزم! 

از شهادت من نگران نباش این راه راهی است که سالار شهیدان حسین بن علی (علیه السلام) به فرزندان پاکدل و عاشق به اسلام آموخته و الان که استعمار جهانی بر کشور عزیز اسلامیمان از لحاظ اقتصادی و نظامی حمله نموده است با پایمردی دیگر برادران همرزم در جبهه به رزم بی امان خود ادامه خواهیم داد و تا نابودی کفر جهانی از پای نخواهیم نشست.

ما الان در برابر جنایتکاران قرار گرفته ایم و از هیاهوی آمریکای جنایتکار و تهدیدهایش هراسی نداریم.

به آنها بگویید که کور خوانده اند چون که فرزندان اسلام همه پیر و جوان آماده رزم با کفار جهانخوار می باشند. 

فرزند قرآن که سالارش حسین بن علی (علیه السلام) است و مکتبش توحید است از هیچ تهدیدی نمی ترسد 

به یاری خدای تبارک و تعالی در صحنه های رزم که امام زمان (عج الله فرجه) همگام با آنهاست تا نابودی کفر جهانی از پای نخواهیم نشست و کار را به مرحله نهایی خواهیم رساند.

به یاری الله اگر من با تیر زهرآگین دشمن سیراب شدم و به الله پیوستم نگران حال من نباشید، 

از رفتن من خودتان را ناراحت نکنید، از پوشیدن لباس مشکی خودداری کنید که آرامش بیشتری دارم. 

در پایان از تمام اقوام و خویشان خداحافظی می کنم و همه را به خدای بزرگ می سپارم. 

اگر کسی در این دنیا خوبی کند وفاست است و اگر بدی کند جفاست. 

باید خوب دقت کنیم که در این دنیای فانی اشتباه نکنیم و از نعمت های الهی شکرگزار باشیم و از اسلام محمدی پیروی نماییم تا فردای قیامت نزد پیامبران و امامان و نزد پروردگار خود شرمنده نباشیم.

در جوانی پاک بودن شیوه ی پیغمبریست

ورنه هر گبری به پیری می شود پرهیزکار

کسی که شما را فراموش نمی کند بیژن درویش پور

1366/04/20

پیران شهر


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir