AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید سلطان مراد حسین پور

بسم رب الشهداء و الصالحین

"و من یقاتل فى سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نؤتیه اجرا عظیما"

"کسی که در راه خدا مبارزه می کند پیروز است و ما به او اجر و پاداش عظیم عطا خواهیم کرد چه بکشد و چه کشته شود"

وصیت نامه شهید ستوان دوم سلطان مراد حسین پور

سلام بر امام زمان مهدى موعود (عجل الله فرجه) 

سلام بر نایب بر حقش امام امت این قلب تپنده مسلمین،  

سلام و درود بى کران به ارواح طیبه شهدا از شهداى صدر اسلام تا شهداى گلگون کفن کربلاى ایران.

سلام مادرم، 

از این که زحمات زیادى براى من کشیده اى و رنج ها متحمل شده اى سپاسگزارم، 

من خوشحالم تا به حال توانسته ام به طور احسن و فى سبیل الله جهاد در راه خدا را ادا نمایم. 

من در کربلاى ایران به سر مى برم و این کفن دیرینه خود را در چهار سال پیش پوشیده ام. 

رژیم بعث عراق و کشورهاى ابرقدرت باید بدانند اگر مى خواهند در ایران عزیزم به آتش افروزى بپردازند و آن را دگرگون سازند کور خوانده اند، 

باید از دریاى خون شهیدان رد و در خون آنان شناور شوید ولى مى دانم خون شهیدان شما را غرق خواهد کرد.

مادر مهربانم! 

مى دانم که حالا چشم به راهی و هر دقیقه براى آمدن من لحظه شمارى مى کنید تا پسرت را از نزدیک ببینى 

ولى مادر! 

به خاطر داشته باش على اکبر در جلوى چشم پدر و مادرش تکه تکه شد و حسین(علیه السلام) در جلوى چشمان زینب(سلام الله علیها) شهید شد، 

ولى کاش در کنارم بودى و مى دیدی موقعه اى که مأموریتى پیش مى آید چگونه میدان رزم مى روم و دشمن دین خدا را به تنگ مى آورم. 

مادر! 

سعى کنید در راه اسلام زینب وار افشاگر خط یزیدیان باشید و ادامه ی راه حسین(علیه السلام)، که این زیبنده شماست.

پیام من به جوانان و مردان این است که به جبهه ها بروید تا حق را در آنجا بیابید و در دانشگاه امام حسین(علیه السلام) از کلاس فشرده اى که استاد آن آقا امام زمان(عجل الله فرجه) مى باشد، فیض ببرید و براى آیندگان به ارمغان ببرید.

اى کسانى که مأمور دفن من هستید!

وقتى که مرا در قبر مى گذارید مشت هایم را گره کنید تا همه بدانند من با مشت گره کرده به سوى دشمن رفتم. 

دهانم را باز بگذارید تا از خدا بى خبران آگاه شوند من با نداى الله اکبر بر دشمن تاختم. 

چشمانم را باز نگه دارید تا همه بدانند که من با چشم باز به این راه رفتم و دشمن را به زبونى کشیدم تا شهادت نصیبم شد.

در مراسم نماز جمعه و دعاى کمیل شرکت کنید تا دشمنان ما درک کنند با کشتن جوانان این کشور اسلامى نمى توانند انقلاب را لکه دار کنند و بلکه با این کشتن ها درخت انقلاب تنومندتر و جبهه ها غرق از نیرو مى گردند.

به امید پیروزى رزمندگان اسلام و زیارت قبر امام حسین (علیه السلام).

پاینده باد پرچم جمهورى اسلامى ایران.

خدایا! تا ظهور دولت یار، خمینى را براى ما نگهدار

ستوان دوم سلطان مراد حسین پور


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir