AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید داود جعفری

بسمه تعالی

خدا را شکر می گویم که مرا آفرید و به ما منت گذاشت، اسلام را به ما عطا کرد، 

خدا را شکر می گویم که به ما قرآن را توسط عزیزترین بنده و فرستاده اش حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله ) فرستاد

خدا را شکر می گویم که جانشینان پاک پیامبر (صلی الله علیه و آله) برای راهنمایی و هدایت ما آمدند.

حاجتم از خدا این است که نعمت خود را بر من تمام کرده و ایمان کامل به من عنایت فرماید. 

در راهش ثابت قدم باشم و ناخالصی ها را از درونم پاک کند تا راهی که انتخاب کرده ام با رو سفیدی طی کنم. 

من ان شاء الله می روم به مبدأ، 

راهی که مقصدش الله است و با آگاهی کامل می روم

من با آگاهی کامل از سوره محمد (صلی الله علیه و آله)، راه خود را انتخاب کرده ام و سفارش می کنم که برادران و خواهران مسلمان این سوره انتخابگر را بخوانند، تفکر نموده و به آن عمل کنید.

آری می روم به راهی که همه انبیاء رفتند و راهی که همه آفریدگان خدا بالاجبار باید آن راه راطی کنند، 

حالا از خدا می خواهم مرا به راه انبیاء و عزیزان درگاهش هدایت کند و مرا از لغزش ها نگه دارد. 

من این راه را همان طور که موجب رضای خداست طی می کنم و شما بدانید که این دنیا حیله گر و وسوسه گر است، 

گول این دنیا و آب و رنگش را نخورید 

این دنیا مانند اقیانوس پر تلاطمی است که هر لحظه ممکن است شما در آن غرق شوید. 

پس برای نجات خود از این اقیانوس پر تلاطم در جستجوی کشتی امن باشید تا به ساحل نجات برسید. 

اگر در این اقیانوس غرق شوید خوراک بت پرستان و هواپرستان و طاغوتیان خواهید شد....

هر لحظه که چشم به هم می زنیم و نفس می کشیم در معرض امتحان خدا هستیم، 

فکر ما، دیده ما، عمل ما از نظر خدا پوشیده نیست، پس دست از دنیا بردارید و به خدا دل ببندید، 

از خدا و از رسول خدا (صلی الله علیه و آله) اطاعت کنید و به آیه "اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم" توجه داشته باشید.

از نایب بر حق امام زمان (عجل الله فرجه) خمینی کبیر، این پسر فاطمه، این سید حسینی اطاعت کنید، 

به حرف های او توجه کنید و عمل کنید که راه نجات شما راه خمینی است و پیروی از روحانیت مبارز به رهبری این قائم اعظم. 

در مقابل سخنان امام خمینی کارشکنی نکنید، 

برای سازندگی مملکت اسلامی کوشش کنید، 

با کفار جهان یعنی آمریکا و شوروی مبارزه کنید، 

با منافقین همان مزدوران حلقه به گوش آمریکا و شوروی مبارزه کنید، 

جلوی سمپاشی ها و کارشکنی های منافقین را بگیرید و بالاخره امام را تنها نگذارید، که این امام، امام است و پسر فاطمه(س) و نایب بر حق امام زمان (عج الله فرجه). 

خدا ان شاء الله به امام خمینی طول عمر عنایت فرموده و عمر او و انقلاب او را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج الله فرجه) متصل بگرداند.

بدانید این راه راه خداست و بر همه کسانی که ادعای اسلام می کنند واجب و همه مسئولند. 

در این زمان بی تفاوت بودن در مقابل اسلام گناه است.

خدمت پسر عزیزم ناصر و دختر خوبم لیلا سلام دارم. 

تمام کتاب هایم را به ناصر بخشیدم

ناصر

دست از کتاب و نهج البلاغه بر ندار، 

خدا را فراموش نکن، 

نماز بخوان، 

به مسجد زیاد برو و مواظب خواهرت باش، 

سفارش به دخترم لیلا همین است که به برادرت گفتم به اضافه این که حجاب را رعایت کن و پاکدامن باش.

سفارشاتی دیگر

1ـ قضای نماز و روزه زیاد دارم

سفارش می کنم به حاج آقا مطلبی (مسجد ابوذر) بگویید که اگر خدمت امام تشریف بردند از امام بخواهند در این مورد از خداوند برایم طلب آمرزش کند.

2ـ مقداری که مادرم می داند به فرش فروشی بدهکارم.

3ـ حدود 6000 تومان به خواهرم بدهکارم.

4ـ فرشی که تازه خریدم را بفروشید و این بدهکارهایم را بدهید و بقیه را البته با قناعت برایم خرج کنید.

5ـ اگر شهید شدم به همدیگر تبریک بگویید، 

به کوری چشم دشمنان اسلام کوچه را چراغانی کنید، 

در مراسم سوم و شب هفتم نماز جماعت و نماز حاجت بخوانید. 

در حاجتتان بخواهید خداوند طول عمر به امام خمینی تا ظهور حضرت مهدی (عج الله فرجه) عنایت فرماید، البته برنامه نماز در مسجد انجام شود بهتر است.

6ـ یک لاستیک و یک شمع موتور در صندوق کتاب ها هست که به همکارم آقای رستگار بدهید، 


تاریخ 1361/04/22

مصادف با 21 ماه مبارک رمضان،

روز شهادت حضرت علی (علیه السلام)


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir