AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید محمد اکبری

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الانسان انک کادح على ربک کادحا فلا فیه

مژده که شهادت رمز پیروزى است (امام خمینى)


با درود بیکران به پیشگاه حضرت ولى عصر حجت ابن الحسن عسکرى روحى له الفداء 


درود بر رزمندگان 


درود بر شهیدان اسلام و درود بر حسین (ع) و یارانش که این چنین با منافقین و کفارجنگیدند.


حال که قلم بر دست میگیریم که وصیت نامه بنویسم امیدوارم که شیطان به درونم نیاید تا بتوانم وصیتى که میخواهم بنویسم


اول از خودم شروع میکنم 


بنده گناه کارى هستم که در این سن خیلى دیر فهمیدم و دیر اسلام در درون من نفود کرد توبه میکنم 


خدایا


مرا ببخش که در گناهانم غوطه‌ور بودم و نمیدانستم که چطور از این که هستم استفاده کنم


صحبتى براى آشنایان دارم که در مسجد به سر میبرید که هنوز جنگ را درک نکرده‌اند و هنوز در مساجد هستند و خودشان را سرگرم میکنند 


از آنها میخواهم که به جبهه بروند حتى اگر شده یک دفعه بروند و ببینند که در جبهه چه میگذرد


صحبتى دارم با دوستانم از آنها میخواهم که اگر هنوز جنگ و این انقلاب درک نکرده‌اند هر چه سریعتر بروید و خودتان را به اسلام نزدیک کنید حتى اگر نمیخواهند راه من و شهداء را ادامه دهند.

سلام بر شما پدر و مادر عزیزم

که هستى خود را فداى من کرده‌اید تا وجود داشته باشم و راضى شدید که فرزند خود را به جبهه بفرستید تا بدینوسیله دین خود را در راه حسین (ع) ادا کرده باشید 

گرچه توان آن را ندارم که از شما قدردانى و تشکر کنم 

اگر خداى بزرگ عنایت فرمود و من را مورد لطف و عفو قرار داد از او میخواهم که شما را ببخشد 

میدانم بسیار اتفاق افتاده است که من از فرمان شما سرپیچى کردم ولى خود گواهید که من در حدى نبوده‌ام که این منظور را داشته که بخواهم از فرمان شما سرپیچى کنم 

لذا امیدوارم از روى بزرگوارى خودتان مرا ببخشید و طلب عفو میکنم

به شما اعضاى خانواده‌ام میگویم که پس از شهادتم هیچگونه ناراحتى و نگرانى بخود راه ندهید و مانند کوه و از کوه هم محکم‌تر و استوارتر باشید 

طورى نباشید که ضد انقلاب و منافقین و گروههاى سیاسى دیگر خوشحال شوند. 

گفتنى‌ها و درد دلها زیاد است ولى وقت کم. 

پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت مبارز باشید 

دعا براى امام و پیروزى رزمندگان اسلام و دعا براى ظهور آقا امام زمان (عج) و آزادى کربلا یادتان نرود 

از همه دوستان و آشنایان و برادران التماس دعا دارم 

ضمنا از خانواده محترمم تقاضا دارم که مرا در گلزار شهداى گلگون دفن کنند.

حتما هر کس از من طلبى دارد از خانواده‌ام بگیرد و از هر کس طلبى دارم به او حلال میکنم.

روزها فکر من است و همه شب سخنم

که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک

چند صباحى قفسى ساخته‌اند از بدنم

برادران مسجد جامع و پایگاه خاتم الانبیاء (س) بخصوص برادر سرخاب (عبدالکریم جلیلى)

نمازهاى قضایم را بجا آورید.

والسلام

محمد اکبری 

1364/12/02


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir