AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید حمید آشتیانی منفرد

بسمه تعالی

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

اکنون که اینجانب حمید آشتیانی، بنده ی خدا و پیرو خط امام، با دوستان و برادران، به یاری پرودگار می رویم تا در سنگر دیگر به نبرد رویاروی با دشمنان اسلام و ایران بپردازیم.

اکنون که قدم در راهی گذاشته ایم که مشتاقان آزادی از اسارت خاک، و پرواز در فضای ایمان، در این راه با اسلحه شهادت، زنجیرهای بندگی را گسیختند و اسماعیل وار در قربانگاه الهی، جان باختند. 

شاید با شلیک گلوله ای و انفجار مینی و یا ترکش خمپاره ای به صفوف هم رزمان و همسنگران بپیوندیم و این است حیات جاویدی که خدا وعده داده است 

بدانید که این سعادتی است از برای منَ. 

پدر و مادر من فرزندی تربیت کرده اند تا حسین وار در راه خدا و قرآن و رسول خدا (ص) شهید شود.

نخست سخنی دارم با تو ای رهبر انقلاب، 

ای روح خدا و ای از تبار ابراهیم، 

ای حسین زمان و ای بت شکن دوران، که بتها و ابر بتها را شکستی و باز هم برای شکستن بتهای دیگر تبر ایمان در دست داری و چون شیر غرّان می خروشی و بر باقیمانده این مظاهر پلید و تباهی می تازی و در این راه امت را به اعتصام به حبل الهی می خوانی. 

ای که اگر نبودی هنوز ملت در کفر طاغوتی دست و پا می زدند و راهی پیدا نمی کردند. 

آری روی نخست سخنم با توست ای امام، 

بدان و میدانی که پیروان خط حماسه آفرین تو تا خون در بدن دارند در راه اعتلای اسلام عزیز از پا نخواهند نشست و تا آخرین نفس آیات کلامت را چون مشعلی تابناک روشن کننده راه خونین مبارزه ی حق و باطل قرار می دهند و در پرتو انوار الهی، آن تاریکستان، جنایات صدامیان را نور افشان نموده و پیروان شیطان بزرگ را به زباله دان تاریخ خواهند انداخت.

سخنی چند با پدر و مادر و خواهرم، و کلیه کسانی که به نحوی در زندگیم مؤثر بوده اند، 

مرگ حق است و سرانجام زندگی همه گذر از این معبر است 

اما چه زیباست مرگ در راه خدا، 

جهاد در راه او، چه زیباست به دور از دلهره ی گناه، و خوف از غرور و خود خواهی، در امواج عشق الهی پرواز نمودن و در قربانگاه عشق به لقاء الله رسیدن. 

بعد از مرگم، مقدار پولی را که در بانک دارم 100000 ریال، آن را به حساب دولت وایز کنید تا صرف جنگ زدگان کنند و یک سوم از بقیه پولی را که دارم، بدهید تا برایم نماز قضا بخوانند و الباقی آن را پدر و مادرم، هر طور صلاح دیدند، خرج کنند. 

از همه شما می خواهم که بعد از من گریه ای که بیانگر ضعفتان باشد نکنید و کسانی را که در این انقلاب پنج تن از افراد خانواده خود را فدای اسلام و امام نمودند، به یاد بیاورید.

از شما می خواهم که در صورت امکان شب های جمعه برایم دعای کمیل بخوانید تا روحم را شاد نمائید.


و السلام علی من اتبع الهدی

61/1/25


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir