AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید قدرت الله قندی

بسمه تعالى

سپاس فراوان و حمد بیکران به پیشگاه با عظمت خداوند منان و آفریدگار حکیم و توانایى سزاوار است که جهان پهناور هستى را با علم و مشیت خود از عدم به وجود آورد تا جود احسان خویش را به همه مخلوقاتش به ویژه انسانهایش دهد.


خدمت پدر و مادر گرامى سلام عرض مى کنم 


خدمت برادران عزیزم یک به یک سلام عرض مى کنم و توفیق همگان را از خداوند منان خواهانم.


اینجانب از پدر و مادر گرامى و مهربانم کمال تشکر را دارم که زحمات فراوان کشیدند و مرا به این مرحله رساندند


از خداوند مى خواهم که به همه شما اجر صبر عطا بفرماید 


 پدر و مادر بزرگوارم 


شما مى دانید که من داوطلب به جبهه رفتم و هدف جبهه رفتن من این بود که بهتر بتوانم به این کشور و اسلام عزیز خدمت کنم 


من امروز دیگر دل را از دنیا کندم و دل به آخرت خود بسته ام

 

از خداوند مى خواهم که مرا یارى کند تا بتوانم با کفار بجنگم 


من تا جان در بدن دارم با دشمنان اسلام مى جنگم و در این راه از هیچ کوششى دریغ نخواهم کرد و تا پاى شهادت خواهم ایستاد.

 

چند جمله اى که خواستم حضور پدر و مادر و برادرانم عرض کنم این است که وقتى به لطف خداى، من البته اگر لیاقت داشته باشم شهید شدم شما اصلا نباید ناراحت بشوید و دست از کار و زندگى بکشید و براى من گریه و زارى کنید

 

من افتخار مى کنم جانم را در راه اسلام عزیز فدا کنم 

 

من راضى نیستم که شما پس از شهید شدن من یک قطره اشک بریزید و یا یک روز کارتان را تعطیل کنید 


شما نباید پس از شهادت من لباس مشکى بپوشید و به عزاى من بشینید

 

خداوند خودش مرا به شما داده بود و خودش خواست در این موقعیت مرا از شما بگیرد و با شما معامله کند 

 

شما فقط کارى که مى کنید این است که دعا کنید که خداوند شهادت مرا قبول فرماید 

 

از خداوند بخواهید که طول عمر به امام عزیز بدهد و او را از هر گزندى محفوظ بدارد

 

مسئله آخر این که خواستم به عرض همگان برسانم اگر جنازه من به دست شما رسید هر کجا که جا باشد و مصلحت همگان باشد مى توانید به خاک بسپارید


دیگر در اینجا همه شما را به خداوند متعال مى سپارم 

 

دعا به جان امام یادتان نرود.

 

ان شاء الله

 

به امید پیروزى رزمندگان حق علیه باطل

 

با آرزوى طول عمر براى حضرت امام

 

والسلام

 

1360/04/31


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir