AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید رجب علی قیصری

بسمه تعالى

"بسم الله الذى لا ارجوا الا فضله 

لا اخشى الا عدله 

 و لا اعتمد الا قوله و لا أتمسک"


به نام خدایى که جز به فضل و رحمتش به چیزى امیدوار نیستم و غیر از عدل و دادش از چیزى نمى ترسم و جز به قول او (کتاب او) به چیزى اعتماد ندارم.

به نام خدا

پروردگار توانایى که تنها زبان به ستایش او مى گشاییم و تنها در برابر پیشگاه با عظمت او سر تعظیم فرود مى آوریم. 

سپاس و ستایش به درگاه خداوندى که در این مدت عمر کوتاهم مرا به اسلام مأنوس گردانید و با دستورات رهایى بخش این مکتب الهى ما را از ظلمات و تاریکى رهانید و به سوى نور که همان ذات اقدس الهى باشد هدایت کرد.

من شهادت مى دهم که خدا یکى است و تنها خداست که شایسته ستایش و پرستش مى باشد. 

من شهادت مى دهم که حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) فرستاده خداست و با آوردن آخرین دستورات مکتب الهى، راه رستگارى را به ما نشان داد. 

من شهادت مى دهم به ولایت حضرت على (علیه السلام) و یازده فرزندش. 

من شهادت مى دهم که حضرت مهدى (عجل الله فرجه) روزى ظهور خواهد کرد و منجى همه مستضعفان تحت ستم زورگویان خواهد شد. 

من شهادت مى دهم که رستاخیز و قیامت روزى مى آید و در آن روز خداوند به اعمال ما بندگانش رسیدگى خواهد کرد

شهادت مى دهم که بهشت و دوزخ حق است.

پروردگارا! 

به رهبر عزیزمان، امید مستضعفان جهان طول عمرى به درازاى آفتاب عنایت فرما. 

بار الها! 

همان طور که تا به حال این عارف حقیقى را در نیل به اهدافش یارى نمودى در رسیدن به هدف نهایى ایشان که همان پیروزى اسلام بر کفر جهانى است یارى بفرما. 

پروردگارا! 

به خانواده هاى شهدا، اسرا، معلولین و جانبازان صبر عنایت فرما. 

بار الها! 

رزمندگان اسلام را با پیروزى نهایى و سرافرازى کامل به اوطانشان برگردان. 

پروردگارا! 

ظهور حضرت مهدى (عجل الله فرجه) منجى عالم بشریت، نزدیک تر بفرما. 

پروردگارا! 

بدن مرا ریز ریز کن و هر قسمتى از آن را بر سر کوه و تپه اى بینداز ولى گناهانم را بیامرز و تا از من راضى نشدى مرا به زیر خاک مبر.

آمین یا رب العالمین.

من شهادت مى دهم که رفتنم به جبهه براى ارضاى هواهاى نفسانى نبوده بلکه براى لبیک به نداى هل من ناصر ینصرنى حسین زمانمان، رهبر عزیزمان امام خمینى و براى یارى رساندن به دین خدا و پیروزى اسلام و ادامه راه شهیدان مى باشد. 

پروردگارا! 

خودت گفتى خریدار جان مومنان هستى پس جان مرا بخر و خشنودم کن.

پدر و مادر بزرگوارم و همسر گرامى ام! 

اکنون که مأموریتى بس سنگین در پیش دارم، تصمیم گرفتم که خواسته هایم را به شما بگویم. 

ممکن است در این موقعیت شما را دیگر در این دنیا ملاقات نکنم. 

اگر به دیدار خدا نائل گشتم از شما مى خواهم که صمیمانه و با قلبى مملو از ایمان از خدا بخواهید که مرگ مرا شهادت در راه خودش قرار دهد.

اگر در این راه جان دادم، خداوند این مرگ مرا، شهادت در راه خودش قبول بفرماید.

 پدر و مادر عزیز و همسر بزرگوارم! 

اگر جنازه ام به دست شما نرسید و نتوانستید تحویل بگیرید مسئله اى نیست

سعى کنید پیامم را به همه برسانید که دین اسلام، دین حق و برادرى و برابرى مى باشد

بدانید که دورى از اسلام و روحانیت متعهد بر ایمان، خوارى و ذلت در بر خواهد داشت.

پدر و مادر بزرگوارم! 

از روزى که خود را مى شناسم شما براى من زحمات فراوانى را تحمل کردید و من هم نتوانستم جواب زحمات شما را بدهم. 

امیدوارم که فرزند خود را ببخشید و از شما حلالیت مى طلبم.

همسر بزرگوارم! 

از شما مى خواهم که مرا حلال کنید و اگر در این مدت کوتاهى که با هم زندگى کردیم از من کدورتى دیدید امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید.

خواهران و برادران عزیزم! 

در این مدت زندگى ام نتوانستم براى شما برادر خوبى باشم، امیدوارم که مرا ببخشید و از شما حلالیت مى طلبم. 

از همه اقوام و خویشانم و دوستان و همه کسانى که با آنها رفت و آمد داشته ام عاجزانه مى خواهم که حلالم کنید و مرا مورد بخشش بزرگوارانه خود قرار دهید. 

از همگى شما مى خواهم که لغزش هاى در اعمال، گفتار و کردارم را مورد بخشش قرار دهید.

پدر و مادر بزرگوار و همسر گرامى ام! 

من امانتى بودم از جانب پروردگار نزد شما و حالا که تقدیر الهى این بود که خداوند امانت خود را از شما پس بگیرد، نگران نباشید. 

مبادا که با اعمال خود موجب ناشکرى به درگاه خداوند گردید. 

خوشحال باشید که با خداوند معامله کردید و جان فرزند خود و تو اى همسرم، جان شوهر خود را در راه خدا داده اید و در عوض عزت و افتخار را براى خود در دنیا و آخرت به ارمغان آوردید.

اگر خواستید در مرگ من که امیدوارم خداوند شهادت در راه خودش قبول فرماید گریه کنید به یاد مصیبت هایى که براى سالار شهیدان حسین بن على (علیه السلام) در صحراى کربلا اتفاق افتاد، گریه کنید. 

براى قاسم ناکام امام حسن (علیه السلام) و على اکبر امام حسین (علیه السلام) و براى مصیبت هایى که براى حضرت زینب (سلام الله) اتفاق افتاد گریه کنید.

مادرم! 

خوشحال باش و افتخار کن که مادر شهید پرورى بودى. 

مبادا که گریه ها و زارى هاى شما موجب شادى دشمنان اسلام و قرآن و موجب ناشکرى به درگاه خداوند گردد که من راضى نیستم.

سخنى چند با شما ملت عزیز و شهید پرور، 

از شما ملت غیور و شهید پرور مى خواهم که همیشه گوش به فرمان رهبر عالی قدر باشید و قدر این رهبر بزرگ را بدانید

امام را تنها نگذارید و همیشه به نداهاى ملکوتى اش لبیک بگویید که در غیر این صورت کفران نعمت کرده اید 

براستى که او براى این ملت ستمدیده نعمت الهى است. 

تداوم دهنده راه شهیدان باشید. 

خون این همه شهید که براى برپایى حکومت اسلام و قرآن ریخته شده است مسئولیتى بس سنگین بر دوش شما گذاشته، 

مبادا این مسئولیت سنگین خود را فراموش کنید.

پدران و مادران! 

فرزندان خود را از رفتن به جبهه هاى جهاد مانع نشوید چرا که این امر واجبى است که خداوند بر همه مسلمانان لازم دانسته است. 

اى ملت غیور و شهید پرور! 

شما را به خدا رهبر کبیر ما را و چشم امید مستضعفان جهان را حضرت آیت الله امام الخمینى را تنها نگذارید و نسبت به مسائل جنگ عمیقا فکر کنید و مسئولیتى که بر گردن شما است ادا نمایید.

از پدر و مادر بزرگوارم، همسرم، خواهران، برادران عزیزم و از شما همه قوم، خویشان، دوستان، آشنایان و خصوصاً از شما مردم روستاى فدشک عاجزانه حلالیت مى طلبم

امیدوارم که مرا حلال کنید و از همگى شما التماس دعا دارم. 

امید است که دعاهاى شما موجب شود که رحمت خداوند شامل حالم گردد.

"والسلام على من اتبع الهدى"

به تاریخ 1362/12/10 مطابق با هشتم جمادى الثانى 1404 هجرى قمرى

رجب على قیصرى


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir