AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید ابراهیم اسماعیل پوردریمی

بسمه تعالی

"وَ لَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ"

چه زیباست و با شکوه لحظه‌ی دیدار

چه مسرت بخش است به آرزوی دیرینه و بزرگ رسیدن و چقدر نشاط‌انگیز است پرواز به سوی دوست.

پدر و مادر مهربانم 

هرگز با زبان و قلم نمی‌توانم بگویم که شما را چقدر دوست دارم و هرگز نتوانستم اندکی از زحمات شما را جبران کنم. 

ای مسلمین جهان و ایران 

به کشتی نوح بیاندیشید تا در دریای مواج بی‌دینی و کفر غرق نشوید.

از شما همه‌ی هموطنان می‌خواهم که یک لحظه از خط ولایت فقیه که همان خط رسول الله(ص) است جدا نشوید و به فرامین سرنوشت‌ساز امام امت گوش دهید. 

خدایا 

من با امام خمینی(ره) میثاق بسته‌ام و به او و وطنم وفادارم. 

اگر به درجه رفیع شهادت نائل شوم توانسته‌ام قسمتی از دِین خود را به انقلاب اسلامی اداء کنم.

خواهران و برادران عزیزم 

پیروزی، سربلندی و افتخار شما آرزوی من است و برایتان سعادت دنیا و آخرت را از خدا مسئلت دارم. 

همسرم، 

ای یار وفادار و ای که بودنت گرمی بخش کانون خانواده است و وجودت در کنار فرزندانم آرامش و اطمینان را برایم به ارمغان می‌آورد و دغدغه‌ی خاطر را از دلم محو می‌کند. 

می دانم که شهادت، سعادت می‌خواهد و این سعادت شامل هر کس نمی‌گردد، 

پس در صورتی که به این فیض عظیم نائل گشتم بدان که به رستگاری بزرگی رسیده‌ام. 

پس این رستگاری سرور دارد نه عزا و ماتم. 

از تو می‌خواهم که فرزندانم را به نحو احسن تربیت کنی و صبر، مقاومت و تقوی را که بارزترین صفات توست به آنان بیاموزی و زندگی ائمه‌ی‌اطهار(ع) به ویژه بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) را سرمشق خویش قرار دهی. 

فرزندانم، 

شما را به صبر و شکیبایی و پیروی از ولی فقیه، رهبر انقلاب و حضور در صحنه‌های انقلاب، جنگ و تحصیل علم و از سوی دیگر شرکت در نماز جمعه، جماعت و تلاوت قرآن مجید دعوت می‌کنم. 

از خدا می‌خواهم که شما را در کارهایتان موفق بدارد و در آخرت بهشت رضوان را نصیبتان گرداند.

والسلام


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir