AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید بهمن اسماعیلی

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء 

عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

گمان نکنید آنها که در راه خدا کشته مى‌شوند مرده‌اند، آنها زنده‌اند و نزد خداى خود روزى مى‌خورند. (سوره آل عمران، آیه 169)


سلام گرم من به پدر و مادر و برادران و خواهران و اقوام و دوستان.

پس از شهادت بنده عزادارى نکنید و به هیچ وجه ناراحت نباشید، 

چون افتخار مى‌خواهد که من در این راه حسینى و فى ‌سبیل‌ الله شهید شوم.

من از برادرانم مى‌خواهم که راه من را ادامه داده و مانند همیشه یار و پشتیبان روحانیون و مستضعفین باشند، 

چون همین روحانیون بودند که با دعوت کردن مردم به سوى خدا، انقلاب ما را به پیروزى رساندند و در راهپیمایی ها پیش قدم بودند.

از امت شهید پرور ایران، استدعا دارم که امام امت، بنیانگذار انقلاب اسلامى ایران، امام خمینى را تنها نگذارند و با یارى امام زمان (عج) و با رهبرى امام امت، نهضت را ادامه دهند و همیشه پشتیبان امام و روحانیت باشند.

از امت شهید پرور مى‌خواهم که هیچ ناراحتى براى جوانان خود نداشته باشند، 

چون آنها یاران حسین (ع) هستند و در راه خدا کشته مى‌شوند.

مادر مهربانم، 

از تو مى‌خواهم که زحمت هایى را که براى من کشیدى حلال کنى، چون حمله‌اى در پیش داریم و دیگر حتمى است که بر نخواهم گشت و به دیدار دوست مى‌روم، 

چون خدا من را به تو داده و می خواهد من را از تو پس بگیرد و در کار خدا نمى‌توان دخالت کرد.

امیدوارم که صدامیان و منافقان داخلى هر چه زودتر ریشه‌کن گردند و راه کربلا باز شود و شما به زیارت قبر امام حسین (ع) بروید، 

سلام من را به تمام اقوام و خویشان و دوستان برسانید.

والسلام

به انتظار شهادت

بهمن اسماعیلى


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir