AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید کریم راستگوی قلعه جوقی

بسمه تعالی

یکی وصل و یکی هجران پسندد 
یکی درد و یکی درمان پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران 
پسندم آنچه را جانان پسندد

"واقعاً وصیت نامه های شهدا انسان را تکان می دهد و خواندن آنها به فرموده امام یک عبادت است."

«اهل ایمان در راه خدا و کافران در راه شیطان جهاد می کنند، پس شما مومنان با دوستان شیطان نبرد کنید و از آنها بیم مکنید که مکر و سیاست شیطان بسیار ضعیف است».

به نام پروردگاری که دل های عاشقان و عارفان و مشتاقان و آگاهان را به سبب نور از تیرگی غفلت و غبار ظلمت نجات داد و از نور ذکرش روشن نمود

با درود و سلام بر امام زمان (عجل الله فرجه) و نائب بر حقش خمینی بت شکن که همچون چراغی، روشنگر راهمان است و ما را از لجن زار پر فریب مادی دنیا نجات داد

به نام پروردگاری که توبه پذیر و مهربان است

به نام خالقی که با بندگان ضعیف خود معامله می کند به طوری که در راه او جان می دهند و او در عوض جایگاه بس عظیمی به ایشان عطا می کند.

به نام معبودی که دوست دارد او را بخوانیم و طلبش نماییم تا جایی که خود می فرماید: 

«ادعونی استجب لکم؛ بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را» 

پس ای عزیزان! 

چرا حالا که مولایی به این اوصاف داریم به سویش نرویم و در منجلاب فساد دنیا غوطه ور شویم.

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) در حدیثی می فرماید: 

«در بدن انسان مرکزی است که اگر اصلاح گردد تمام بدن اصلاح خواهد شد و اگر فاسد شود تمام بدن فساد می شود و آن چیزی نیست مگر دل». 

مولا 

خودت کمک کردی که با کلمات رسولت آشنا شدم و نیز خودت کمک کردی که بتوانم به آنها عمل کنم، 

اما من بارها پیمان شکنی کردم، ولی حالا که این پیام کوچک و پر عیب خود را می نویسم، پشیمانم.

مولاجان! 

در این دنیا به جای اینکه همه سر بر عبادت تو بگذارند سر به عبادت شیطان گذاشته اند. 

من هم این دنیا برایم زندان شده است و دوست دارم قبل از این که عمرم ابزار گناه و چراگاه شیطان بشود جانم را بگیری و این ستون های زندان نفسم را درشکنی و فرو ریزی و روحم را در راه خودت آزاد گردانی

همچنین دوست دارم بدنم را تکه تکه نمایی تا این بدن آسوده به گناه حداقل قصاص گردد و از علی اکبر امام حسین (علیه السلام) شرمنده نباشد.

دوست دارم با لبی تشنه به خاک روم تا از حضرت عباس و مولایم حسین (علیه السلام) خجالت نکشم. 

بار خدایا! 

خودت گفتی بیا من هم آمدم، 

پس قسم به خون شهداء خون ما را وسیله ای قرار ده برای بیداری دیگران و به جوش آمدن خون کسانی که بی تفاوت هستند.

استکبار جهانی و عواملشان چه می گویند.؟! 

با چه کسانی در جنگند؟ 

آیا با این روحیه هایی که در نونهالان و جوانان ماست می شود جنگید؟! 

جوانان ما پیرو راه قاسم (علیه السلام) و دلباختگان عاشورا هستند و خون پاک اینان است که درخت تنومند تشیّع و اسلام را آبیاری می کند.

پیامی به امت شهید پرور و دوستان و آشنایان:
پیامی دارم به امت شهید پرور، بسیجیان و آشنایان 

هر چند این حقیر کوچکتر از آنم تا برای امتی به این بزرگی پیام دهم ولی در اسلام تذکر به هر فرد مسلمان واجب است.

بر شما امت شهید پرور که با پایداری و در برابر سختی های جنگ و انقلاب ایستاده اید، همواره گوش به زنگ باشید که پیامی که از جانب امامتان صادر می شود مو به مو اجرا کنید و هرگز ترس به خود راه ندهید و بدانید که قرآن می فرماید: 

«مومنان باید در راه خدا با آنانی که حیات مادی را به آخرت ترجیح داده اند، جهاد کنند و هر کس در جهاد فی سبیل الله کشته شود یا فاتح شود به زودی اجری عظیم به او عطا خواهد شد».

آری به منافقان و کوردلان بگویید که جایگاهشان دوزخ است 

به آنهایی که به بهانه های مختلف به جهاد نمی پردازند و یا در راه خدا به هیچ لحاظ کمک نمی کنند بگویید قرآن می فرماید: 

«چرا جهاد نمی کنید؟ در صورتی که جمعی ناتوان از مرد و زن و کودک شما در شهرها اسیر ظلم کفارند».

بار خدایا! 

به عزت و جلالت مردم ما را از متوکلین به خود در روی زمین قرار بده تا بتوانند پرچم الله را بر بلندی دنیا برقرار سازند.

سخنی با پدر و مادرم و برادران و خواهرانم:

ای مادر!

روحت شاد که راه حسین (علیه السلام) را به من یاد دادی. 

مادر! 

به خدا قسم به خاطر حرمت شیر پاکت من جز حرف های امام و قرآن به چیزی گوش فرا نداده ام و به خدا عاشق امام حسین (علیه السلام) شده ام و نمی توانم از او دست بردارم.

پدر عزیز و بزرگوارم! 

از شما بسیار متشکرم، 

لذا با روحیه خود مشت محکمی بر دهان اشغالگران به انقلاب بزن و تو همراه با برادرانم همیشه در خط امام باشید 

برادرانم هم هر کدام به مانند یک فرد مسلمان که جهاد در راه خدا را تکلیف خود می داند، راه مرا ادامه بدهید و در راه خدا بردبار و شکیبا باشید.

از خواهران خوبم هم انتظار دارم که زینب وار باشند و برای من شیون نکنید

حجاب خویش را سنگر بدانید و با حجابتان خون ریخته شده شهدای انقلاب را محفوظ نگه دارید. 

ای عزیزان! 

مبادا در جمعی که منافقان در آنجا هستند گریه کنید و دوست دارم همچون حضرت زینب (سلام الله علیها) هدفم را برای کوردلان برشمارید.


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir