AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید حمید هوشمند

بسم الله الرحمن الرحیم

گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند آنان زنده‌اند و نزد خدای خویش روزی می خورند
(قرآن کریم)

اگر دین محمد (صلی الله علیه و آله) با کشته شدن من به جا خواهد ماند پس ای تیغ‌ها مرا دریابید
امام حسین (علیه السلام)


خدایا! 

خدایا! 

از این که سرنوشتم را این چنین با کشته شدن در راهت ختم گردانیدی و دعای همیشگی‌ام را که ـ 

خدایا! 

اگر لیاقت رها شدن از این تبعیدگاه دنیا را دارم نجاتم بده ـ را به استجابت رسانیدی تو را سپاس می‌گویم و می‌گویم الحمدلله رب العالمین و 

خدایا! 

از این که مرگم را از نوع مرگ های در بستر مانده قرار ندادی تو را شکر.

خدایا! 

خدایا! 

تو همیشه بندگانت را در هر موقعیت و از هر تبار که باشند یاری می‌دهی. خدایا! 

پدر و مادرم را چنان یاری کن و چنان صبری بده که از فراغت من حتی آه هم نکشند و چنان اوقاتشان را خوش گردان که اصلاً به یاد من هم نباشند.

ای پدر و ای مادرم! 

من از خدا می‌خواهم که صبر عاجلی به شما عطا بفرماید 

چرا که شما به گردن من حق زیادی داشتید و شما حق پدری و مادری را خوب ادا کردید؛ 

اما من شاید هرگز حق فرزندی را ادا نکرده باشم. 

شما بیست و چند سال خودتان را فدای ما کردید؛ 

اما من حتی شاید لحظه‌ای برای رضای شما کاری نکرده باشم. 

عمرم در این دنیا کفایت خدمت به شما را نداشت 

ان شاء الله در آن دنیا در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی جبران خواهم کرد و من از شما طلب بخشش و رضایت دارم.

ای برادرانم امیر، حسین و محمد! 

من حقیرانه از شما می‌خواهم که در خدمت به پدر و مادر از هیچ‌گونه کاری دریغ نفرمایید و جبران خدماتی که من می‌بایستی بکنم و نکردم را بکنید

چنان پروانه وار به دور آنها بچرخید که اصلاً متوجه فراغت من هم نشوند، 

از شما می‌خواهم که خودتان را در اختیار آنها بگذارید و از فرامین آنها سرپیچی نکنید.

ای خواهرانم! هما، زهرا و مرجان 

از شما می‌خواهم که زینب گونه عمل کنید و به فکر مادرمان باشید چرا که هرچه باشد زن است و از این ماجرا ضربه می‌خورد 

خودتان بهتر می‌دانید که چه کنید که او حتی خم به ابرو نیاورد.

در آخر ای خانواده عزیز و گرانقدر! 

من که جز زحمت در این رهگذر دنیا چیز دیگری برای شما نداشتم 

اگر توانستید این زحمت من را هم بکشید شما می‌دانید که من چند سال نماز و روزه به درگاه الهی بدهکارم 

اگر توانستید آنها را جبران کنید و اگر نتوانستید که هیچ. 

از طرف من از تمامی فامیل و آشنایان طلب بخشش بفرمایید. 


والسلام علیکم

حمید هوشمند


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir