AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید شیرزاد آذری موخر

بسم الله الرحمن الرحیم

"یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ"


با شهادت به اینکه امام خمینى را نائب بر حق امام عصر می دانم، وصیت نامه خود را آغاز مى کنم

بار پروردگارا 

من با سرمست و شوق به تو حیات را به بازى مى گیرم و من مرگ را در اسارت در مى آورم تا قله فلاح را فتح کنم

در این راه با شور و شوق فراوان تلاش مى کنم با اینکه خود را لایق شهادت نمى بینم لیکن بعنوان وظیفه در صف سربازان اسلام و یاوران امام خمینى قرار گرفتم.

احتمال مى دهم که به برکت این رهروان حسینى (ع) دعاى اماممان این نعمت الهى را در آغوش کشم 

شما اى امت مسلمان 

کمبودها و مشکلات و زحمتها و سختیها شما را از انقلاب جدا نسازد و بیاد داشته باشید که براى خدا قیام کرده اید 

دلسرد نشوید تحمل این سختیها براى رضاى خداوند بوده و ثواب اخروى دارد  

پس تمام هستى خویش را از نظر مالى و معنوى و فرزندان خودتان را در راه انقلاب و اسلام و ولایت فقیه تقدیم کنید تا اینکه پیش خدا رستگار شوید

اى مادر عزیز 

شما که تا حدود زیادى به اندازه ۲۰ سال براى من زحمت هاى بسیارى کشیدید 

من از عهده زحمتهاى تو بر نمى آیم ولى همینکه شما من را بزرگ کردى و در راه خدا خونم را بخشیدى در این صورت شاید من از عهده تو درآیم مادر عزیزم

اگر شما من را دوست دارید بنده یک خواهش از شما دارم و آن این است که خودت را اذیت نکنى 

چونکه شهید براى مردن نیست بلکه زنده است و در آخرت از زبانهاى آتش جهنم در امان مى باشد

مادرم 

بار دیگر هم تکرار مى کنم تو را به خداوند بزرگ، اگر من را دوست دارى مى خواهى که واقعا من از شما راضى باشم خودت را ناراحت نکن و از این کارها خوددارى کنید 

یقه پاره کردن - موچیدن- صورت تراشیدن - مجلس و محفل بزرگ بر پا کردن - از پوشیدن جامه سیاه خوددارى کنید که هم خدا از شما راضى است و هم بنده

همچنین خواهران محترم 

هیچ نمى خواهد خودتان را ناراحت کنید 

از این سفارشهایى که به مادرم کرده ام شماها هم آنها را گوش کنید 

مادرم و خواهران محترم را اینجا به خداى بزرگ مى سپارم

برادرهاى عزیزم آقاى مرتضى و آقاى حسین آذرى:

من از شماها مى خواهم که حسین وار زندگى کنید و در راه خداوند بزرگ همیشه گام بردارید و هیچگاه هیچگاه خداى بزرگ را فراموش نکنید 

برادر حسین 

الحمدالله شما که آگاهى دارید هیچ در این باره نباید ناراحتى از خودت نشان بدهى بجز اینکه شهامت داشته باشید 

چونکه انسان نباید از کارى که خداوند کرده است ناراحتى داشته باشد . 

برادرجان 

جان تو و جان مادر و خواهرم 

از پوشیدن جامه سیاه خوددارى کن

به امید پیروزى رزمندگان اسلام، شماها را بخداى بزرگ مى سپارم

از تمامى اقوامانمان درخواست مى کنم که اگر بدى از من دیده اند من را به بزرگى خودتان ببخشند 

تمام اهل سوارى را از بزرگ تا کوچک به خداى بزرگ مى سپارم

من را ببخشید اینجا همه شما را به خداى بزرگ مى سپارم


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir