AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید حسن نظافتی

بسمه تعالی

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با سلام و درود فراوان به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش امام خمینی فرزند ابا عبدالله الحسین این پیر پرخروش جماران 

با سلام و درود بی پایان بر تمامی معلولین و مجروحین و مفقودین و جانبازان و اسرا و خانواده های محترم شهدا 

شهیدان و رزمندگان سپاه نور بر علیه ظلمت و رهروان راه آزادی از صدر اسلام تا کربلاهای خونین انقلاب اسلامی ایران به ویژه شهیدان عملیات بدر 

چونکه میخواهم به عملیات بروم خواستم چند خطی به عنوان وصیت نامه برای خانواده ام بنویسم و عقیده و احساس خودم را نسبت به اسلام و قرآن و امام عزیزمان و اسلامیان بگویم 

اول اینکه رفتن به جبهه را یک وظیفه شرعی میدانیم 

دوم اینکه همان روزیکه عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدم میدانستم که شهادت دارد، مجروح و معلول شدن دارد، مفقودالاثر شدن و یا اسیر شدن دارد. 

لیکن با تمام این حرفها چون اسلام، قرآن و امام عزیزمان رهبر کبیر انقلاب را در خط دیدم و ندای "هل من ناصر ینصرنی" را شنیدم و وظیفه شرعی خودم دانستم که به ندایش که می فرمود "آیا کسی هست که مرا یاری دهد" جواب بدهم 

میدانستم که جواب به این ندا یا شهادت است یا پیروزی که هر دو صورت برای یک مسلمان سعادت دنیا و آخرت است. 

یعنی چه کشته شویم و چه بکشیم ما پیروزیم. 

بکشیم پیروزیم و انجام وظیفه شرعی کرده ایم و کشته شویم شهادت نصیبمان شده و باز هم پیروزیم و سعادت ابدی را به دست آورده ایم 

پدر و مادرم

اگر من در این راه به فیض شهادت نائل شدم اصلاً نگران نباشید و برای من گریه نکنید 

زیرا من راهی را رفته ام که در راس آن سرو و سالار شهیدان امام حسین ابن علی رفته است و در این راه علی اکبر 18 ساله و قاسم 13 ساله و عبدالله 10 ساله و ابوالفضل 34 ساله و کلیه اصحاب شریفشان را در این راه یعنی برای یاری دین خدا "اسلام عزیز" داده اند. 

پس هر چه میتوانید برای ابا عبدالله و اهل بیت شریفشان گریه کنید. 

برای اسیر شدن دختر امیرالمومنین و فاطمه زهرا سلام الله علیها زینب کبری و تمامی اهل بیت گریه کنید. 

برای شهیدان مظلوم دکتر بهشتی، رجایی، باهنر، مطهری، مفتح، صدوقی مدنی، هاشمی نژاد و دستغیب و برای شهید حاج محمد طاهری و تمام شهیدان مظلوم کردستان گریه کنید.


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir