AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید شکرالله خاوری

بسم الله الرحمن الرحیم

"و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"


با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران 

هم اکنون که در جبهه حق علیه ظلمت حضور دارم وصیت نامه خود را از فرسنگها راه دور به خواهران و برادران گرامى عرضه مى دارم 

از اینکه در جبهه هستم دیگر خود را براى شما نمى دانم بلکه براى خدا و اسلام مى دانم 

ما در آغوش اسلام جان گرفتیم و بایستى در آغوش اسلام جان بدهیم 

خدا امانتى را به شما داد و حال این امانت را از شما مى خواهد 

پدر و مادر و برادرانم و همسرم 

در آخر به شما وصیت مى کنم هنگامیکه خبر شهادت مرا مى شنوید به یاد امام حسین و فرزندانش گریه کنید 

استقامت کنید و بایستى افتخار کنید که جوان شما در راه اسلام اگر خدا قبول کند شهید شده است

امیدوارم که خداوند بزرگ به شما پدر و مادر و برادرانم و همسرم صبر و استقامت بدهد 

پدر و مادر عزیزم 

از شما مى خواهم که مرا حلال کنید

از زحماتیکه در طول زندگى برایم کشیدید و خدمتى در قبالش از من ندیدید و برایتان کارى در دنیا انجام ندادم بسیار شرمنده ام 

ولى امید آن‌ دارم که از فرزندتان راضى باشید و طلب آمرزش براى فرزند گناهکارتان در نزد خداى مهربان نمایید 

چون شفاعت پدر و مادر در نزد پروردگار قبول مى شود 

وصیتم به خواهران این است که حجابشان را حفظ کنند

از جوانان گرامی مى خواهم که مرا حلال کنند و نگذارند خونم پایمال گردد

امیدوارم که این وصیت نامه که ازطریق پست فرستادم بدست دوستان برسد

والسلام

به امید زیارت کربلا وقدس شریف

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار

با تقدیم احترام

شکرالله خاورى

والسلام


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir