AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید علی اصغر نقابی

بسمه تعالی

خدایا ! 

شهادتم را در راه اسلام و قرآن بپذیر. 

خدایا ! 

تو خود گواهى که من براى یارى دادن به دین مقدست جان به کف نهاده‌ام و به آیه‌ی ﴿ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ﴾ لبیک گفتم، 

باشد که تو نیز مرا یارى دهى. 

خدایا ! 

اگر گناه از من است، عفو از تو زیباست. 

تو را به خدا قسم قدر و ارزش یکدیگر را بدانید و از غیبت، حسد، کِبر، دروغ و حب دنیا بپرهیزید، 

وقتى از اینها دورى جستید آن قدر قوى مى‌شوید که احساس مى‌کنید خدا را مى‌بینید. 

عزیزانم، 

بهترین هدف الله است و کسى که مى‌تواند ما را زودتر به الله برساند خط ولایت فقیه است. 

خدایا ! 

من کوچکم، ضعیفم، ناچیزم و همچون پَر کاهى در مقابل طوفان‌ها هستم، به من دیده‌اى عبرت‌بین ده تا ناچیزى خود را ببینم و عظمت و جلال تو را به راستى بفهمم. 

خدایا ! 

خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغاى کشمکش‌هاى پوچ مدفون نشوم. 

پروردگارا ! 

به ما صبر و شکیبایى عنایت کن و در عبادت ثابت قدم و بر کفار پیروزى بخش. 

دعا کنید که خداوند فنا شدن این جسم بى‌ارزش من را مورد قبول قرار دهد. 

انتظارم از پدر، مادرم، برادران و خواهرانم این است که همیشه گوش به فرمان امام باشند و از این نعمت گرانبهایى که خداوند نصیب ما کرده است حداکثر استفاده را نمایند. 

همیشه به یاد مستمندان باشید، 

برنامه‌ی زندگى خودتان را طورى تنظیم نمایید که به جاى نشست و برخاست با افراد منافق و فرصت طلب و مال دوست با کسانى معاشرت کنید که دلسوز انقلابند و با عمل خود انقلاب را یارى مى‌دهند. 

نمازتان را به جماعت بخوانید، 

امر به معروف و نهى از منکر و مطالعه را فراموش نکنید. 

امروز افتخار ما این است که در راه عقیده‌اى جهاد مى‌کنیم که به حقانیت آن کاملاً آگاهیم و جز این راهى نیست. 

یا پیروزیم یا شهیدیم که در هر دو صورت فلاح و رستگارى با ماست. 

پدر و مادر عزیزم، 

ما امانتى نزد شما هستیم. 

فکر نکنید صاحب اصلى ما شما هستید، 

صاحب اصلى من و شما پروردگار متعال است. 

شما فقط امانت‌دار خدا هستید و هر وقت خداوند امانتش را خواست آن را تحویل مى‌گیرد. 

فرزندان عزیزم، 

شما را به خواندن نماز شب و خواندن قرآن سفارش مى‌کنم. 

همچنین به نماز جماعت سفارشتان مى‌کنم، قدر رهبر را بدانید و براى فرج آقا امام زمان‌(عج) دعا کنید. 

تقواى خدا را پیشه کنید (‌بدانید که بهترین ره توشه، براى آخرت، تقواست‌) و خود را براى تحمل مصائب بیشتر عادت دهید. 

امام را رها نکنید و فرامین پیامبر گونه‌اش را مو به مو اجرا کنید. 

در مقابل مشکلات و کمبودها چون کوه استوار باشید، 

در مقابل فساد و بى‌حجابى در درجه‌ی اول به صورت ارشادى امر به معروف و نهى از منکر نمایید و اگر هدایت نشدند در چهار چوب فرامین اسلام با قاطعیت کامل در مقابل اینان و سایر ضد‌انقلابیون بایستید و به این تهى مغزان بفهمانید که در کشور رسول الله‌(ص) جایى ندارند.


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir