AHOO
AHOO

AHOO

وصیت نامه شهید رحمت الله گندمکار

بسم الله الرحمن الرحیم

"و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"
خدایا، 

با نام تو وصیتم را شروع می کنم و با نام تو پا به جبهه نبرد می گذارم. 

چون در دعای کمیل خوانده ام که خدایا، من غیر از تو کسی را ندارم(الهی و ربی من لی غیرک).

با سلام به پیشگاه حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

با سلام و درود به تمامی شهدای اسلام و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و جهان، امام خمینی. 

برادران و خواهران عزیز، 

برای لحظه ای گوش به نصیحت های بنده حقیر خدا دهید و بدانید در دل من چه بوده و بر من چه گذشته است.

از آن زمانی که امام را شناختم شیفته اش شدم

از آن زمان که اسلام را شناختم خادمش شدم و حال هم خود را به درگاه خداوند منان بنده ای ذلیل و روسیاه می دانم. 

آخر من برای خدا، اسلام و انقلاب چه کار کردم؟! 

دوستانمان یکی یکی رفتند ولی من با معصیت های فراوان ماندم . 

از خدا می خواهم توفیق خدمت گزاری را به من عطا کند و اندک خونی که در بدن دارم از من قبول نماید تا در راه اسلام اهدا کنم.

برادران عزیز 

دست از یاری امام برندارید و او را تنها نگذارید. 

از خدا طول عمرش را بخواهید، چون تا امام در مملکت اسلامی ما باشد هیچ ابرقدرتی جرأت نمی کند به ایران ما، به سنگر خونین انقلاب جسارتی کند. 

صدام باید بداند تا ما جوانان هستیم دست از یاری امام برنخواهیم داشت، مگر این که گلوله های ننگین خود را بر سینه ما که سپر بلاهای انقلاب شده بزند و ما را به شهادت برساند.

برادران و خواهران، 

وصیت های شهداء را خوب مطالعه کنید. 

برادران، 

دل من و امثال من از دست این منافقان کوردل خون بوده و هست. 

به جز سکوت نتوانستیم کاری بکنیم تا آن جا که توانستیم در مقابل آن ها ایستادیم و هر وقت که به بن بست رسیدیم دست به دعا به درگاه خدا برداشته و از او کمک خواستیم.

برادران مؤمن، 

از خدا نابودی این بیچارگان بخت برگشته را بخواهید. 

سعی کنید از این تاریخ به بعد فردی مفید برای انقلاب باشید. 

دست در دست هم بدهید و از انقلاب دفاع نمایید و هر لحظه به یاری امام امت لبیک گویید.

در همین جا با همه برادران و خواهران خداحافظی می کنم

از کسانی که از من ناراحتی دیده اند می خواهم که بر بالینم بیایند و ناراحتی را با خود من در میان بگذارند و بعد هم اگر خواستند مرا ببخشند. 

در خاتمه برای امام دعا می کنیم. 

برای فرج مولا صاحب الزمان و پیروزی رزمندگان.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

رحمت الله گندمکار.

یا رب ارحم ضعف بدنی

الهی و ربی من لی غیرک

اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعا 

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان.

برادران 

دعاها را بر پای دارید و زیارت عاشورا را زیاد بخوانید و در دعاهایتان یادی از ما بکنید و از خدا بخواهید تا گناهان ما را ببخشد.


برگرفته از وبگاه  ajashohada.ir